Deletedmom_28 bu sabah 2 aylık aşımızı olduk çok agladı eve geldik uyudu biraz bebeğim uykudan cok ağlayarak uyandı asla kucagımdan inmek istemiyor hiç böyle yapmazdı kucakta durma huyu yoktu altını zor değiştirdim canı mi acıyor acaba iğne yerleri mi yanıyor 🥺🥺
ofkelisirin Deletedmom_28 evet canım bacakları bize de ağrı yapmıştı zeytinyağı ile iğneli yeri ovala iyi geliyor huzursuzluk bir gece sürmüştü
Aymira-naz ofkelisirin ovalamak sakıncalı bence hemşire bizi uyarmıştı ağrı kesici şurup verdi onu içirdim 1 çay kaşığı