poyrazveannesi 64 günlük bebegim de reflü var bebeginde reflüsü olan anneler yada bebek reflüsü hakkinda bilgi sahibi olanlar emzirirken yada bakiminda nelere dikkat ediyorsunuz?
basaksahinx poyrazveannesi dik emzirip yan yatırma ve hafif meyili yatırmak lazım ağız dolusu kusma varsa her içtikten sonra doktor ilaç veriyor diye biliyorum
Cibaslove poyrazveannesi doktorumuz bize gaviscon verdi. emzirdikten sonra mutlaka gazını çıkarın ve reflu yatagı kullanın, eğimli yatırın 👍
sevim_kos poyrazveannesi emince hemen yatırmayın 15-20 dakika di tutun. İlk yatırdıpınızda sol yanına yatırın sonra değiştirin. Tek sol taraflı yatarsa kafası yamulur. Gazını çıkarın ve reflü yatağı alın
ElmaliTurtamm basaksahinx ne ilacı o benimde kızım 4 aylık 2 3 aydır falan sürekli böyle her emdikten sonra fışkırtiyo ama kilosuda iyi ondada reflü varmış doktor diyoki normal fazlalığı atiyo dışarı olmadı başka doktora goturiyim o ilacı soyliyim
poyrazveannesi basaksahinx gaviscon infant toz kullaniyoruz biz sütüne karıştırıyorum iyi geldi bebegime ama sütüm pompa ile gelmiyor bir süre sonra elimle kontrol ediyorum baya geliyorum pompa ile asla sagamiyorum sütümü günde 4 kere normalde ben iki kere anca verebiliyorum sagamadigim için sütümü
Merveekerem ElmaliTurtamm bence doktor değiştirin. Benim oğlumda öyleydi doktor hep fazlasını kusuyordur diyip durdu ama çocuğum 4 buçuk ay eziyet çekmiş resmen. Başka doktora gittik reflü olduğunu söyledi ve motilium diye bi şurup verdi 10 aylık olacak nerdeyse hala kullanıyoruz. Çok faydasını gördüm.
poyrazveannesi Cibaslove bizde gaviscon kullaniyoruz ama sütüm pompa ile bir sure6 sonra hic gelmiyor elimle sağım yapıyorum o da ağrılı oluyor ve çok uzun sürüyor reflü yatağı iyi geldi mi?
Cibaslove poyrazveannesi günde 2 kez veriorum, ağırlıklı anne sütü ile besliyorum doktorunuza danışın ne sıklıkta vermenız gerektiğini söyler👍
Srap Benimde bebeğim kusuyor fışkırması da var sızıntı şekilde de kusuyor 29 günlük ne yapacağımı bilemedim kilosu az olduğu için 90 cc mama veriyorum doktor öyle söyledi o mu çok geliyor anlayamadım