9 buçuk aylık olduk.Geri geri sürünüp gidiyor.Kendini bel popo kısmını kaldırıyor ama öyle uzun vadede duramıyor.Şimdi bu emekleme belirtisine giriyor mu yoksa kedi pozisyonunda baya bir durabilmesi mi gerekiyor.
Diğer sorum desteksiz oturuyor lakin bir şey alacağı zaman vs düşüyor düştüğü zaman kendini geri doğrulatmıyor yani yattığı zaman oturma pozisyonuna gelemiyor.Bu kaçıncı ayda oluyor.Normal mi