Burcu9898 Merhaba arkadaşlar dün idrar testi yaptım erken gebelik 10 gün önce ilişkim oldu çift çıktı 2 kere yaptım. Beta değeri kaç olması lazım 1 haftalık gebelikte?
Deletedmom0099 Burcu9898 5in üzeri pozitif sayılır. 10da çıkabilir 300de, kişiye göre değişir illa şu rakam diye birşey söz konusu değil
Sunkiss Burcu9898 1 haftalık gebelik evde yapılan idrar testinde çıkmaz diye biliyorum yanlış mı biliyorum 🤔 ama kan testini de yaptırdınız sanırsam beta 5 çıktıysa büyük ihtimalle hamilesiniz
birpofidikannesi Çok erken bakmışsınız testi yenileyin yanlış olabilir çünkü kanda da en erken ilişkiden sonra ki 14. Günde çıkabilir kanda da 5 in üstünde olması lazım Ha ikisi de negatif çıkabilir çünkü erken o yüzden gecikme olursa tekrar baktırın
dygusalmom97 Burcu9898 merhaba sizi üzmek istemem ama sağlıksız gebelik olabilir kimyasal gebelik boş gebelik vs 2 gün sonra tekrar kan verin 2 katına çıkması lazım inşallah hakkınızda hayırlısı olur Allah gönlünüze göre versin
Deletedmom_73 Burcu9898 Adetinize ne kadar var geçmesini bekleyin ya da adet günü kan verin 5′in üstü gebelik demektir.
Caglarass Burcu9898 1 haftalık gebelik diye bişey yok ki. Yumurtanın oluşum süreci de sayılıyo 😂 Değerin 5 çıkmış tekrarlamalısın