Kızım 5 ay 3 günlük oldu. Devamli oturmak istiyor yatırınca kızıyor. Otururken de hep öne doğru eğiliyor, en son bunalıp ağlıyor. Mama sandalyesinde de aynı şekilde oturuyor 1 aydan az kaldı ek gıdaya. Böyle nasıl beslenecek ki? Oturmasını güçlendirmek için neler yapabilirim?