Belis29 4 aylik bebegimin bas çevresi 39 vikti ve doktor kucuk dedi emar istedi basina gelen var mi bu durum
2735 Belis29 benim bebeğime de bı Doktor öyle dedi ama başka bı doktor pek sorun yok dedi sınırda dedi ki zaten benim bebeğimin başının arkasında az biraz düzlük var ondan olduğunu düşünüyorum
biimiyomyardimet Belis29 bizde bugün 4. Ay kontrolünden geldik bizimde 39. Hiçbir şey demedi doktorumuz ki çok detaylı bakar söyler herşeyi. Mesela kilosu az dedi 5 kilo diye ama kafası için demed bişey. Sizde stres yapmayın bence
Belis29 Divayorgun genetik olduğunu sanmıyorum ama korkuyorum beyin gelişimi ile ilgili bir durumda diye
2735 Divayorgun ewet öyle dedi zaten bide anne babanın kafası küçük ise küçük olur büyükse büyük olur dedi