Kızlar merhaba. Ben sabahları oğluma yedirirken kahvaltımı yapıyorum genelde. Ama yedigimden bir sey anlamiyorum.. Öğlen de hızlı hızlı atıştırmaya çalışıyorum ama az yiyorum acıkıyorum. Eskiden paketli gıda tüketmeyen ben son gunlerde abur cubur yiyorum ara sıra acıktıgım için.. Bu durumdan çok rahatsizim. Siz rahat rahat yemeginizi yiyop kahvalti edebiliyor musunuz? Not oğlum 11 aylık olacak 5 gün sonra yenidogan da degil ama o zaman daha rahattı sanki😂🤷♀️