Zehratrzi Balbebeginannesiiii olsun ya bir şekilde iş ev halloluyor onlarla vakit geçirmek en önemlisi varsın alışsınlar yoruyor biraz ama onlar için değer zaten bir bucuk 2 yaşına geldiklerinde biz istesekde onlar kucağa gelmeyecekler artık
Denizanasi92 Balbebeginannesiiii hamak beşik önermişlerdi bana. Yarın annemlerden eve döncem ben onu alıp denycem 2,5 aylık aynı durumdayız gündüz uyuyunca gece uyumuyor gece uyusa gündüz uyusun diye savaşıyoruz
Zehratrzi Balbebeginannesiiii kaç kiloydun normalde vitamin vs kullanıyor musun direncin düşmesin iyi beslen
Balbebeginannesiiii Zehratrzi dogumdan once 52 falandim doguma 62yle gittim yok kullanmiyorum ama kullanmam lazim ne kullansam onuda bilmiyorm
Balbebeginannesiiii Rose-leaf aynen oyle ben suan annemdeyim 1 hafta daha ayri ildeyiz babadan ayrida zor oluyor
Rose-leaf Balbebeginannesiiii annenler destek olur bende yeni geldim annemlerden doğdugundan beri ordayız
Gupssse Balbebeginannesiiii 4.Ay atağını yaşıyorsun kolay gelsin cnm Not:bence ataklar hiç bitmiyor yada biz çıkamıyoruz 😂
Balbebeginannesiiii Gupssse dogdugundan beri boyle gecici biseymi nolur artik biri cikip bizimde oyleydi duzeldi 5. Aydan sonra desin😀
Gupssse Balbebeginannesiiii vslla düzelen var ama 10 aylık olcak ben alıştım artık saglik olsun diyorum yalnız değilim ya o da yeter.hunilerimle mutluyum 😂😂
Denizanasi92 Balbebeginannesiiii zaten benimki misafirliğe gidince hiç hiç uyumuyor pişman oluyorum gittiğime
Balbebeginannesiiii Denizanasi92 evet odalardan iceri gelemiyoruz bizde yabanci yere gidince yadirgiyi hem insani hem odayi evi surekli emmek istiyo