Nesrinhanimm
Allah subhanehu şifa versin, benim küçük kızımın da koltuk altında olmuştu bebek iken. Genelde yapılı bebeklerde böyle pişik olabiliyor terden çünkü ilk kızımda hiç böyle birşeye rastlamadım elhamdulillah. Biz doktora vs götürmedik halis zeytinyağı sürdük elhamdulillah geçti, zeytinyağ şifadır biiznillah ve yıkarken şişko yerlerini daha güzel yıkamak gerekiyor, özellikle yazın sık sık yıkamak lazım.