Merhabalar 7,5 aylık kızım var. 1 aydır kabız her gün yapıyor kakasını ama zorla ıkınarak. 2 kere kan geldi minik. Doktora gösterdim doktor görünen derin çatlak vs yok dedi. Bugun tekrar Az kanadı. Lütfen bir çare söyleyin tecrübe eden yok mı bir türlü geçmiyoruz aptamil 2 kullanıyoruzz. Aptamil comforbil yazdı ama 2500 TL ye geliyor aylık hesaplayınca çok pahalı. Bir de doğal probiyotik var laxa fiber şase onu her gün kullanınca güzel ama ilaç gibi geliyor bana. Doktor ilaç değil tamamen doğal hee gün kullanabilirsin ama comforbil alsan daha iyi kronik kabız olabilir dedi. Ne yapsam geçer lütfen yardım🥺🥺🥺 bu arada pirinç unu muz patates zaten vermiyorum. Denemek için bebelac gold aldım o da kabız yaparsa mecbur aptamil comforbil alcaz ama başka çözüm yoj mu 😥