Gln Kızlar bebeğim 26 günlük geceleri mama verdiğimde gazını çıkarttırmıyorum uyuduğu için uyurken çıkmıyo gazı uyandırsam uykusu bölünüyo uyumuyo bi sıkıntı olurmu gazı olsa zaten uyanır diye düşünüyorum aptamil conformil kullanıyorum mama olarak
Nesrinkrdnz Gln geceleri bizde ikizlere mama veriyoruz uyandıkları için çıkarmıyorum yavaşça karnını masaj yapıyorum sıkıntı olmadı ama gazı olsa uyuyamaz die düşünenlerdenim😬🙈
NarTanesi Gln valla ben de senin gibiydim canım uyursa ne diye uykusunu böleyim hiç bi sıkıntı olmadan atlattık o dönemi ben uyandırmıyodum yani
Muhammedd23 Gln yemekten sonrası gaz mevzusu aslında geğirmesinoluyor. Yuttuğu havanın mideye inmeden çıkması. Bir beş dk durun sonra biraz vurun sırtına sonra sağ omza sol omza alım bazen yerine koyun kaldırın çıkıyor. Derin uykuda uyanmaz zaten
Svmgncr Banada her emmeden sonra gazını cıkması gerekıyor dıyorlar ama bazen hıc cıkmıyor baya ıgrasıyorum ama yok bende sonunda artık yatırıyorum sorun olmaz herhalde
endlesslove Muhammedd23 Bende sizin gibi yapıyorum ve genel olarak hep çıkartıyo bazen çıkartmadığı da oluyo diğer beslememde baya baya çıkarıyo hepsini :) şükür
Farahzeynep Gln ben geceleri de çıkarıyordum, zaten kucağıma alıp göğsüme yatırdığımda 5 dakika falan sürüyordu çıkması sonra hemen geri yatırdım. 3 aylık olduğundan beri çıkarmıyorum geceleri, gündüzleri çıkarıyorum alttan çıkarıyor zaten kendisi🙄
Ssssraa O gaz çıkmazsa bağırsaklara inip çıkması daha zor hâl alıyor diye biliyorum. Ben gece yarım saat kırk beş dakika evi turlayarak gazını çıkarmaya çalıştığımı biliyorum🤷🏻♀️Muhakkak çıkarmaya çalış sonrası rahatsız eder çıkmazsa kusuyor nefesi tıkanıyor
Kuzumveben Gln eger emerken uykuya daldı ise gazini almadan yerine koyabilirsin zaten besiginde 5,10 dk icinde uyanirsa gazi var demektir o zaman alirsin bende ilk zaman uyuyan bebegin gazini almaya calisiyordum doktor bu şekilde anlatmişti banada
Muhammedd23 endlesslove taze anne diyesim geldi halbuki ben taZe anneydim ne çabuk geçiyoe zaman bizde 2.5 a yaklaştık
endlesslove Muhammedd23 🤗 Öyleyim hatta şuan annem yanımda anne olduğumu tam anlayamıyorum 😊 Sizinde daha yeniymiş ama her gün farklı bir deneyim oluyor 😊 Aslında hepimiz taze anneyiz ❤️
Yasemin000 Gln bence ne yap et gazını çıkarmayı dene gaz çıkmadığı zaman öyle uyurlarsa kusup boğulma tehlikesi var. Yoğunbakımda hemşireler mutlaka gazının çıkması gerektiğini öğrettiler bize.
Mineltoygar Gln gazı olunca zaten yatırdıktan 5 dakka sonra mızmızlanıyorlar, ben uğraştım baktım çıkmadığı zaman yatırıyorum gazı varsa uyanıo kaldırıyorum hemen çıkarıyo devam ediyo uykuya zaten