prenses_we_prens_annesii Snowglobe kahwe makinası tek yok alim dedim kardeşim nişanlı gelin alacakmış
prenses_we_prens_annesii kaderimdebudamivardi aynen bende batıdayım ama aslen doğuluyum 14 ayar elenir gümüş sayılır orda illa 22 olacak 😂😂
Snowglobe prenses_we_prens_annesii işte en iyisi hiç almamak yoksa her defasında daha çok şey alma gereksinimi doğuyo😂
Esilasel prenses_we_prens_annesii anneler günü diye birşey yok ki. Anne her gün annedir, eşim birşeyler alıcaksa hiç beklemediğim zamanlarda en ufak birşeyle bile mutlu edebilir beni😌 benim düşüncem bu yönde.