Merhaba öncelikle. Yakın zamanda rahim ağzı yarası yaktıran oldu mu?
Özelde 2500-3000 tl istiyorlar özel sigorta karşılamıyormuş. Devlet hastanesinde yaptıran varsa süreç nasıl oluyor acaba.
Bilen varsa beni bi aydınlatın lütfen. İstanbul’dayım bu arada önerebileceğiniz doktor veya hastane var mı.