Sura_55 40 gün lohusalık sürdü, ardından 2 hafta pes peşe adet gördüm, 6 haftadır adet görmüyorum, emzirme döneminde düzensizlik normal diyorlar ama tedirginim, sizce normal mi, böyle bir durum yaşayan var mı, yoksa doktora görünmeli miyim?
Muhasebeciana Sura_55 cok normal vucut hemen kendisini toparlamiyor dogum sonrasi hemen adet olmaya baslayanda var 1 yil hic olmayanda. Ben ilk reglimi 4.5 ay sonra olmustum daha sonra 2 sefer 2 ay arayla oldum daha sonra her ay olmaya baslamistim. Bende sizin gibi korkup doktoruma sormustum muaneye gelmene gerek yok korkma 1 yil hic olmayabilirsin bile denisti
Sura_55 [silindi] azalmıştı bitti dediğimin ertesi günü yoğun bir şekilde geldi ve normal regl dönemi gibi sürdü, tam o da bitti derken tekrar ertesi gün yoğun bir şekilde geldi. Yani 55_60 gün gibi bir süre bu şekilde geçti
Sura_55 Muhasebeciana bende bir makalede okudum bunu ama insan yine de tedirgin oluyor 🤷♀️ teskkur ederim