Ya yaklaşık 1 haftadır gitmişti benden hiç çıkmıyordu yine ger dk çıkıyor Hatta geçen gitti bitti diye post açtım Naime hanım cwpladı düzenleme yaptık dedi Hatta bir arkadaş bende hala war dedi o da zamanla tüm telefonlarda yok olur dedi ama geri geldi ne iş bu reklamlar kurtulamıyoruz ya 🙄