Hanimlar bebegimizin sacini 1 haftalikken kazittik simdi üsyleri fazlasiyla uzadi ama alt yarısı uzamadi amerikan tıraş gibi duruyor ve bebeğim kız😂
Hem o çıkmayan yerler icin hemde üstteki saclarinin yumusamasi icin öneriniz var mi çıkan saçları da ipek gibi degil cunki mat ve sert gorunuyor