minikoglum28 anne sütünün bütün değerlerini besin olarak vücuduna alıyor ve geriye çok az bir dışkı kalıyor canım, bu dışkının da dışarı atılması 3 günü hatta 7, 8 günü buluyor, benim çocuklarım da öyleydi, bebeğiniz anne sütünün herşeyinden yararlanıyor canım bu güzel birşey 🤗