Selin_ada28 Philips avent wasabi kullanıyorum, bugune kadar aldıgım en akıllıca seymiş resmen elin ayagım hergün 2 kere calısıyor neredeyse ve Kendimiz içinde kullanıyorum çok memnunum , açıkcası tencere içinde kullanılanlar bana pratik gelmiyor ve temizlik vs daha zor çok fazla parça çıkıyor ve zamanla da paslandıgını duymustm o yüzden bunu aldım ve iyiki almısım tavsiye ederim