Benimde göğüs ucum hiç yoktu en başında çok uğraştım sağıp o şekilde veriyordum sütümü bu şekilde biberona alışmıştı memeyi kesinlikle almıyordu. Silikon uç vs her şeyi denedim olmadı. Herkeste ayni etkiyi vermiyor çünkü. En son sütümü sağarken meme ucunun çıktığını farkedip her emzirmeden önce pompayla o şekilde çıkardım ve memeyi öyle verdim ve o şekilde alıştı. Bu şekilde yaparsanız belki de memeyi alabilir. Ama kesinlikle biberon kullanmamak gerekiyor çünkü biberonla kolay bir şekilde Mamaya ulaşabildiği için de memeyi reddediyorlar.