Nazoo_00 Merhabalar, bebeğinin bezi konusunda ikilemde kaldım. 5 aylık olcak bebeğim 8 kg. Molfix pure 3 numara kullanıyorum bazen sıkıyor bazen sıkmıyor gibi. 4 e geçsem mi. Siz kaç numara kullanıyorsunuz. Yardımcı olur musunuz