Irem_knr38 Merhabalar bugün oğlumu sünnet ettirdik çok ağrısı olduğu için ağlıyor. Bebeğini sünnet yaptıran anneler neler yaptı bakım aşamasında ne yaparsam daha çabuk iyileşir kendini toplar
Elika00 Irem_knr38 canım ben 20 günlükken sünnet yaptırdım. Hiç ağrısı olmadı uyuşukluğu geçene kadar sık sık emzirdim. Sünnetten sonra 6 saat uyuşuk kalıyor ya pipisi. O sırada sürekli emzirdim çok çiş yaptı. Uyuşukken çok çiş yaptığı içinde yarası iyice pişti derler bizde yani iyileşmeye başlamıştı. Her bezini açtığımda kantaron yağı şıktım bol bol pipisine. Mutlaka kantaron yağı kullan bence. Ben başka hiçbirşey kullanmadım.
SeninAnnenBirMelektiYavrm Irem_knr38 bizde 4 aylik olduk. Doktor anestolvsiye bi krem verdi onu sürünce anında ağrısı geçiyordu
Gulsahciim Bizim ilk çişte oldu sadece tam 4 aylıktı sadece bezine sıvı vazelin ve batikon sürdük sık sık değiştik ve adını şu an bilmiyorum ama sabah akşam onu sürdük pipisine ilk gün iki kere yarın ölçek calpol verdim ertesi gün bişeyi kalmadı