Merhaba kızlar bebeğim 11 aylık, Komik bi sorum var. Bebeğim ilk kahkahasından beri her güldüğünde (öyle katılarak gülmek de değil, kıkırdasa bile) hıçkırmaya başlıyor. Her seferinde istinasız aynı. Güldürmeye kıyamıyoruz artık, ki kendiside sinirleniyo ve gülmek bile istemiyor asla da kolay kolay Gülen bebek değil evladım hıçkıracağını bildiği için heralde ki düşünün suratsız bile diyolar el kadar çocuğuma ama oda sonunda biliyo hıçkıracak gülmüyo. Doktor kontrollerinde birşeyler araya kaynıyor unutuyorm sormayı sürekli. Yapısal bi soruna mı işarettir bu? Zamanla geçer mi? Bebeğinde benzer bi durum yaşayan var mı acep meraktayım?