Biprensannesig Kızlar benegım dogdugundan berı sag gozunde sulanma sonrasında kuruyor ve çapaklanma oluyor dr netira dıye bı damla yazdı kullandık ama gecmedi ne yapmam lzım tecrubesı olan varmı ?
22032022 Biprensannesig göz doktoruna bi göster canım belki göz pınarlarıyla alakalı bi durumdur bizde de göz kapagı şiş gibi dogudugunda hiç açamıyordu şimdi azaldı ama tekrar doktora görünecegiz hem sulanıyo hem çapaklanıyor ya göz kapagı düşüklügü var yada göz pınarlarından dolayı kirpik dibi şiş ama ihmal etmemeliyiz sonuçta yeni dogan bebekler bunlar gözlerde önemli
Muhammed123 Biprensannesig öncelikle geçmiş olsun bebek kaç aylık sanki gözünün içi sarı sarılık geçirdi mi sağlık ocağına götürdünüz mü
Denizimmmmm Biprensannesig benim bebegimdede aynısı olmuştu 2ayrı damla kullanıyorum ama ozellikle göz masajı yapmanız lazım biz 2aylığız yeni yeni geçmeye başladı 1seneyi bulabiliyormuş geçmesi masaj işe yaramazsa kucuk bi operasyon oluyo dedi doktorumuz mutlaka doktora gidin
Bbilgilii Biprensannesig göz kanalları tıkalı olabilir canım. Biz de netira kullandık geçmedi 3 aylık şimdi hala akıyo. Doktor göz knal tıkanıklığıdır masaj yap dedi. Arada masaj yapıyorum. 1 yaşına kdar kendisi açılabilirmiş. Açılmazsa küçük bir işlemle açıyorlarmış. İnşallah açılır kendiliğinden
Yaren_22_a Biprensannesig benim oğlumun da olmus tu 1 bucuk aylıkken göz yası kanalı tıkalı oluyor bazı bebeklerin Göz doktoruna götürün size damla yazar biz damla kullandık 2. Kullanımda hemen geçti bir daha olmadı
Biaslanannesi17 Biprensannesig bende bu damlayı kullandım bi ise yaramadı sütünü damlat dediğim gibi maşallah kuzuya geçer inşallah
Biprensannesig Muhammed123 merhaba daha 29 gunluk gecırdı bı gece ısıkta kaldı ama degerleri hala dusmemis drumuz takipte tahlil yaptı anne sutu sarılıgı uzayan sarılık vs ayın 12 sınde sonuclarını alacagız
Muhammed123 Biprensannesig Biprensannesig bol bol emzir doktor onay verirse mama da ver istersen ama doktora sor
Yaren_22_a Biprensannesig o zaman göz pınarı tıkanıklığı vardır kucuk bebeklerde sık rastlanıyor youtbe da var video su ordwn bakıp uygulayabilirsiniz faydasını görürsünüz
_kbr Bende 7 gün damla kullandım damlayı bırakınca yine oldu. Ben de iki defa sütumu damlattim şu an tamamen gecti
Biprensannesig Denizimmmmm bugun bı kac vıdeo ızledımvifeoda serce parmakla goz pınarına bastr cek bastır cek bi dk boyunca gunde 4 defa dıyor bugun yaptım
Denizimmmmm Biprensannesig cok fazla bastirmayin canini yakmayin cocugun.Gün içerisinde ne kadar çok yaparsaniz o kadar iyi dendi bize
slim Biprensannesig benimde oglum dogdugundan beri boyleydi hangi doktora gitsem tikaniklik var masajla gecer dedi bende cok hareketli oldugundan fazla yapamadim o yuzden ameliyat gecirdik yani siz mutlaka bol bol masaj yapin gozune
Minikelebekkk slim bizimde şuan ameliyatlık 1 yaşında ameliyattan sonra tamamen geçtimi acaba ameliyat zor oluyor mu çok korkuyorum
Biaslanannesi17 Biprensannesig benim oğlumda dogdu doğalı akıyordu sağ gözü su gibiydi başta iltihaba döndü doktor masaj ddi yaptim hergun temiz ilik islatilmis pamukla içten dışa sil ddi yaptim çaylı pamuk dediler yaptim ebe damla önerdi damlattim sütünü pamuğa sür ddiler sil yaptim en son bi gün dayanamayıp gözü açıkken damlattim iki gün üstüne geçti kesinlikle dene