Ysf-kn Kızlar doğum yapalı 9 ay oldu ama her ader oluşumda ilk gün aynı dopum yapar gibi sancı geliyo dopum yaptığım an aklıma geliyo resmen kafası çıkarken öyle sancı geliyordu. Çok kötü . Kadın doğuma gitsem mi normal mi zamanla geçermi yaşayan oldumu
1balkizannesi Ysf-kn Bence kadın doğuma git xnm sezeryan oldm ben ztn Bir de benim bekarken daha çok ağrım oluyor da ağlıyordum resmen evlendikten sonra hafifledi.