Kızlar oğlum neredeyse 2 yaşına girecek. Genel olarak bakınca sabretmeyi asla bilmiyor. İlk gün sütüm yok diye meme reddi yaşamıştık. Hala aynı tempoyla gidiyoruz. İleride zorluk yaşamaması için bunu ona yavaş yavaş nasıl öğretebilirim? Önerebileceğiniz birşeyler var mı?