Gzd_erclk Arkadaşlar aç mı vericem tok mu doktorum söylemedi.. Bebeğim hala çok ağlıyor gazı var geçmedi dünden beri içiriyorum günde 40 defa dedi doktoru 20 sabah 20 akşam. Siz nasıl yapıyorsunuz nasıl geçiricem bu gazı ben
Hazal_170721 Gzd_erclk damlasını değil şurubunu kullandım ben sabah akşam mamadan önce bi kaşık verdim aç tok fark etmiyor demişti doktorumuz
Deletedmom_28 Gzd_erclk günde 40 defa verilirse 2 güne biter 😅😅 zaten küçüçük bir şey sabah 10 aksam 10 olarak kullandım ben 1 ay şimdi başka bir damlaya geçtim aguline diye ondan daha mennun kaldım
Damla29 Gzd_erclk ben ilk sabah öğle akşam 15 olarak verdim sonra 10 a düşürdüm şimdi de sadece sabah akşam veriyrm 4 aylık olucaz
nazlimom_ Gzd_erclk şurubunu kullanıoruz biz şurup daha etkili oldu 6 saatte bi 2,5 ölçek bide bioaiga bağırsak düzenleyici kullanıoruz
Gzd_erclk Deletedmom_28 bizde de bir şeye yaramadı gibi hatta daha çok gazlandı sizde de bir tesiri olmadı galiba.. Bugün 2. Gün biraz daha kullanmalı mıyım
Barlaseymen nazlimom_ 2,5 ölçek dediğiniz ölçekte 2 yazan yerin orta kısmımı 🙄 bize doktor 1 cay kasıgı demiştide kafam karıstı bizde etkili olmadı acaba az mı gelmişti
Elifinannesiiiiiiiiii Gzd_erclk bence bu damlayı kullanmayın. 2005 yılında yapılan bir araştırmada beyinde hasar bırakıcı maddeye rastlanmıs dedi doktorumuz. İçeriği temiz değil
Gzd_erclk Elifinannesiiiiiiiiii Allah sizden razı olsun internette araştırdık şok olduk normalde bu kadar gazı olmayan ağlamayan bebeğim bu damla yüzünden perişan oldu.. Çok pişman oldum sizin sayenizde erken farkettik yoksa daha kullanırdık
Elifinannesiiiiiiiiii Gzd_erclk biogai probiotik olarak mutlaka kullanın. İçeriği tertemiz. Yanında gazı için relaktaz kullandık biz kızımda çok gazlı bebekti
Barlaseymen Elifinannesiiiiiiiiii relactaz laktoz intöloransı için kullanılıyor 🙄intöloransı yoksa faydası olmayacak.
Aycanmbenim Gzd_erclk 1 haftada ancak etkisini gösteriyor canım emzirmeden önce verebilirsin. Ama kolik bebekse hiç hiç birşey tam anlamıyla çözğm değil ah ne çektim ben o gazdan dokunmayın çok fenayım 🥲🥲sabah biogaia 5 damla akşam nurse verdik 20 damla