Pars14 Kızlar merhaba 2ay 23 günlük bebegim var normalde 4 günde bir kakasini yapiyodu şimdi her emzirmemde kakasini yapıyor yeşil oluyo bazen sarı oluyo normal mi bu durum
cagil2501 Pars14 yeşil kaka ya yediklerinden dolayı yada sadece ön sütü almasından dolayı olabilir kıvamı nasıl kakanın