CansuMF Bebegim 30 günlük 20 dk civari emiyor normal mi? Sutum cok fazla değil gibi geliyor artırmak için ne yapmalıyım?
Mermee CansuMF ben bir çok şey denedim dereotu ve havuç iyi geldi bana brnim de bebegim 1 aylık her emzirdigimde büyük bir bardak su içiyorum fırsat buldukca uyuyorum
Deletedmom_28 CansuMF benim bebeğim de iki aylık bol bol su içiyorum günde 1 fincanda anne çayı var bitkisel onu içiyorum 1 tane kuru incir ve kuru kırmızı üzüm yiyorum baya süt yapıyor
cagil2501 CansuMF uyku su içmek ve protein ağırlıklı yemek yemek en önemlileri. Duşta sütü arttırıyor. Maydonoz dereotu marul içeriğinde su bileşeni çok olduğu için süt artıyor bulgur pilavı irmik helvası da iyi geliyor bana
TCB Önemli olan tek şey stresten uzak durmak bence 🥺 iki aydır sütü artıracağım diye neler yaşıyorum bir ben bir Allah bilir sürekli bu çocuk aç doymuyorlarda cabası inat ettim mama vermeyeceğim diye evet mama veren ve zorunda kalan annelere saygım sonsuz ama kızlar bi damla bile anne sütü alsa kafasındayım galiba. Günlerce ağlayarak araştırdım Rezene kesinlikle çok artıyor ama ben içemiyorum e bebekten mom tea süt artırıcı çay aldım o iyi geldi aslında birde bestlak sonuna kadar öneriyorum günde dört defa 20 damla Allah bestlağı bulandan razı olsun 😂 tam toparladım heh tamam dedim bıraktım düzenli takviye almayı şimdi yine azaldı sütüm ve yine doymuyor tabi ben iki buçuk ay uğraştım 4,5 aylık şuan mama vermek yerine ek gıdaya başlayacağız doktor müsade ederse tabi. Anne olmak zor cidden yaa
Lavinia_1 Düzenli günde 3 kere 20 damla bestlak kullanıyorum humana çayı da dahil.extra yaptığım bol su,bulgur pilavı,tarhana çorbası,yeşillik ve annemin söylediğine göre şekerli su da arttırıyormuş.ama en önemlisi uyku dinlenme geceleri aşırı süt oluyo 🙏🏻
erdyagmur 10 aylık bebeğim sütüm azaldı gibi geçen bulgur pilavı ve taze yeşil soğan yedim 2 gün boyunca yedim sütüm taşmaya başladı çok iyi geldi mutlaka bulgur ve taze soğan deneyin