Arkadaşlar sol göğsümde süt çok azaldı bi sağıyorum 10 cc ancak çıkıyor :( ne zamandır böyle bilmiyorum hiç böyle bir sorun yaşamadığım için emiyor diye düşünüyordum sonra bi sağıp bakayım dedim öyle farkettim:( zaten alerjik bir bebek sadece anne sütü alıyor daha 5. ayımızdayız, var mı bana sütümü geri getirecek önerileri olan 😔😔😔