Nazmomy Bebeğim 5 ay 3 günlük genel olarak 5 aylıkken tadımlara başlandığını görüyorum fakat bebeğim 37+2 doğumlu yani erken doğdu. Bu sebeple şuan başlamam uygun olurmu tam olarak bilemedim
Mervegemen Nazmomy benimki 39+0 da dogdu zamanin iyi yani. Buna ragmen doktor verme 6ay olmadan diyor. Arada yalatiyorum cocuk biz yerken gozumuzunnicine bakio napim icim el vermiyor malesef cok azicik yogurt falan ama salcali yemek falan degil
aydangok Nazmomy benimki 34. haftada doğdu, kilo alımı da çok az. Doktorumuz başlatmak için düzeltilmiş olarak 5. aya gelmesini istedi. Yani siz de 3 hafta bekleseniz daha iyi olabilir ama çok da küçük değil. Bebeğinizin durumuna göre siz karar verin.
Zlm Nazmomy doktorunuza danışın tabikide erken ek gıdanin şartları var onlari yerine getirip getirmegine bakmalısınız
Aselkusum16 Doktorunuz söyler bence en doğrusunu ama genelde 5 buçuk aylıkken başlayın diyor doktorlarda
Nazmomy Aselkusum16 evet 5.5 aylık kontrolüne geldiğinde ek gıda ile ilgili görüşelim demişti. Özel bir doktorumuz yok ne yazıkki devletteki doktor bu şekilde söylemişti
Mervermk 27+4 prematüre doğdu benim oğlumda suan 4 ay25 günlük bugün ilk tadima başladık doktorumuzun izniyle
Nazmomy Mervermk demekki erken doğduklarındada başlayabiliyoruz doktor izniyle. Ne ile ve nasıl başladınız acaba
Nazmomy Mervegemen evet bende ufak ufak yoğurt patates havuç tadımı gibi ilerlemek istiyorum açıkcası ama etrafa baksan direk çorba içebilir veyada yediğimiz yemekten yiyebilir. Bizler bu şekilde büyütülmüşüz nasıl bu yaşa gelmişiz şaşırıyorum bazen 😏