Kızlar bebeğim 9 günlük doğumdan sonra hava yuttu dedi hemşireler solunuma bağlandı 15 dk falan sonra çıkardılar. Sorun yok dediler yok gibi de. bebeğim emmiyor kızlar hastanede de tutmamıştı tutmuyor da biberonla sağıp veriyorum ayrıca mama da veriyorum. Asıl konu bebeğim beslenme sırasında nefes alamıyor zor yutkunuyor nefesi kesiliyor. Uykuda çok nadir oluyor ama uyanıkken de nefesi bazen zor geliyor korkuyorum o öyle olunca resmen çırpınıyorum ağlamaktan ölcem artık dr gösterdik 5. Gün muayenesinde anlattım hiç bişey demedi. Sağlık ocağı hemşiresine sordum daha çok küçük ondandır dedi. Başına gelen varmı sizde böyle bi durum yaşadınız mı yardımcı olun lütfen depresyona girdim