9 aylık oğlum eli sürekli ağzında. Doktora götürdüm diş mi diye dişle alakası yok gibi kabarma falan yok dedi. Ateşi en fazla 37.2 oldu ama salyası çok akıyor ve eli sürekli ağzında. Karanfil zeytinyağı yapıyorum fayda etmiyor. Öksürük hapşırık hırıltı vesaire yok. Doktor genel durumu da iyi dedi. Anlam veremedim 😓🙏