Benim regl 7 gün kadar sürüyor bu sefer erken oldum normalde düzensiz olurum gününü de tutmaz ama ilk defa bu şekilde başıma geldi sadece lekelenme oluyor başka yok ne olur ne olmaz diye ped takıyorum ama yok sadece lekelenme oluyor 4.gun bugün ama regl gibi değilim neden olabilir. Birde geçen ay doğum kontrol hapina başladım acaba ondan mı bu şekilde oluyor.