betulergl kizlar bebegim 2 aylik geceleri 5 6 saat uyanmadan yattigi oluyor sizce uyusun mu uyandirip yedireyim mi aciktiginda kalkiyor normalde
Mineltoygar betulergl biz de 2 aylığız 4 saati buluyor arada uyanması gece 2.30 emer sabah 6 ya da 6.30 gibi kalkar sonra 10 da kalkar, doktor uyuduğundan uyandırma o kalkar kendi diyor ama 5 6 saati bişey diyemeyeceğim
Susuem betulergl uyandırma tabiki benimde 2 aylık olacak yarın o uyandırma işi ilk 1 ay kan şekeri düşüklüğü olmasın diye yapılıyor uyku düzeni kurmaya çalışıyorlar sonuçta 😊