Bhrmcnr16 o doktora bir daha adım bile atmasın resmen parasını yemiş ilk düşük sonrası bakacağı ilk şey olmalıydı ama normal kadın doğumcular 3 düşük olana kadar bekleyelim falan diyor yani arkadaşın iyi araştırma yapamamış malesef yanlış doktor seçimi yapmış bu pıhtılaşma ile kan cıvıltıcısız çok zor dua etsin kendine pıhtı atmamış dediğim gibi iyi bir perinatoloğa gitsin sonrasında iğne dozuds önemli olacak çünkü onuda her doktor ayarlayamıyor