Ben de o istedikçe verdim. Şimdi 9 haftalığız hala sürekli vermeye çalışıyorum. Uyuyor acıktığını anlıyorum, uyandırmadan kucağıma alıp emziriyorum. Ne kadar çok emerse ne kadar sık emerse o kadar sütünüz oluyor gerçekten. Benim 2. gün sütüm çok azaldı (yorgunluk ve uykusuzluktan) 3. gün mama aldım verdim o kadar hızlı içti ki çok üzülmüştüm aç bıraktım diye hatta. Ama yine de mememi de verdim bir kaç damla bile olsa emsin de sütüm gelsin diye. Elektrikli süt sağma makinesi kullandım o süreçte ve sürekli sağdım göğüslerim ne kadar acırsa acısın. 4. gün mamayı çok az verdim 5. günden sonra ise artık mama vermeme gerek kalmadı çok şükür😊 O günlere dair üzüldüğüm tek şey çocuğumun ilk sütünü hep sağmak durumunda kaldım, çöpe gitti. Küçük olduğu için hepsini içemezdi. Ben de dolaba atacak kadar tecrübeli değildim. Benim de ilk gebeliğimdi akıl edemedim.