gzm_42 Minzilikuymak61 sorması ayıp canım hemen istediğin zaman hamile kaldın mı yoksa 3 4 ay falan olmadi mi merak ettim kusura bakma 🤭
Minzilikuymak61 gzm_42 2.5 ay filan ugrasmistim gercekten istemistim sonrada vazgeçtim vazgectigim an hamile oldugumu ogrendim🤭
Mucizem-Sare54 Minzilikuymak61 bende hiç emzirmedim daha doğrusu benim minnoş kizim hic emmedi,oraya koydunuz gibi cildiriyodu ağlamaktan kendini yırtıyordu malasef emmedi
gzm_42 Minzilikuymak61 ay ztn genellikle vazgeçtiğin an hamile kaldığını öğreniyorsun bende oğlumda öyle olmuştum 😂
Uzram Öncelikle hayırlı olsun saglikla mutlulukla dogsun insallah.🌸🌸🌸 Post altına yazılan yorumlari tebrikleri okuyunca sorun bende mi diye dusundim 15 aylik bi kızım var ve hamilelik en korktuğum ve en istemediğim şey. Allah isteyene nasip etsin.
Minzilikuymak61 Uzram isteyene versin bencede cunku gercekten cesaret isi 2 kucuk cocuga bakmak buyuk sorumlulukk🌺
gzm_42 Minzilikuymak61 demekki hiçbir zaman Allah’tan ümit kesmiycez Rabbim sen benden ümit kestin ama bak ben sana verdim dedi ne kadar sukretsek azdır bence bugunumuze çok şükür elhamdülillah 🤲❤️
Minzilikuymak61 baloglusss cok saglikli ben de cok sasirdim ama hicbisey olmamış veren rabbim veriyor gercekten