Furkaninannesi ben tadımlara 4 aylık başladım ve sadece anne sütü veriyordum.Kala yapmıyorsu doktorum portokal önerdi aynı limon gibi asitli bi meyve.Bende tatırdım kaşıkla yemeye alışması ve damak zevki oluşması için tabi 3 gün kuralıyla ve az az.Şimdi 6 aylık olduk ve tek öğünle başladım yakında 2 öğüne çıkarıcam.Bize yoğurt önermediler 1 yaştan önce.Kendi deneyimimi anlatıyorum hani demek istediğim tatırmışlar bişey olmaz ama siz ipleri elinize alın ve bi program hazırlayın 3 gün kuralıyla siz bilirsiniz ama şundanda tatırayım bundanda die olmaz bence.