Birsenkerim Madam ben anayurt sürücü kursundan almıştım 2018 ’de memnundum şimdi hocalar değişti mi aynı mı bi fikrim yok. İlgililerdi yani
Madam Birsenkerim bakayım oraya o zaman bende ya hiç bilmediğim için korkuyorum birwz sadece ordaki eğitimle olur mu bilemedimde
Birsenkerim Madam 16 saat eğitim aldım eşin biraz yardımcı olursa olur olmazsa kurstan ek ders istersin ben hiç araba sürmedim ilk orda kullandım geçtim yani
Esoca38 Madam manuel aldım ben otomatik şuan arabamız ama hemen başladım zaten pratik te yapıyordum stadın orda ☺️☺️
Madam Esoca38 ya bende başlayın artık kursa o zaman kaldıkça kalıyor manuel almak istiyorum bende ne olur ne olmaz diye
cankuzularim Madam Asya sürücü kursu bayan sahibi kari koca isletiyorlar batmadıysa sayet bence güzel bi yer gidebilirsiniz