Arkadaşlar evde paketleme işlerine güvenmeyin. Birine başvurmuştum. Kapora almadıkları için cazip gelmişti . Aradılar kaporayok işi teslim ederken önce para yolluyoruz sonra işi teslim ediyorsunuz dediler . Sonra TC istediler kargo teslim alırken lazım oluyor diye. Daha sonra hangi bankalarda ibaniniz var diye sordular birde hesap ekside olmasın göndereceğimiz parayı kesiyorlar dediler . Meğer benden aldıkları bilgi ile adıma banka hesabı acacaklarmis . Hangi bankada hesabım yoksa ona göre o bankadan hesap açıp başkalarını açtıkları hesapla dolandırıyorlarmis. Daha ssonra aradılar hesabınıza 105 TL yolladık yanlışlıkla onu geri yollayın dediler. Tabi ben dolandırıcı olduklarını öğrendiğim için geri yollamadim . Geri yollasaydim benim hesabı aktifleştireceklerdi. Banada baska birinin ibandan yolladılar parayı . Eşim polis o konuştu şirket adınızı verin ben size parayı yollicam dedi onu da kabul etmediler . Eşimin daha önce nerde calistigini bile biliyorlar . Aman dikkat uyanıklık yapmasaydim sonuç fena olabilirdi…