Bebeğim 3 aylık. Sadece emdiği zaman doymuyor o yüzden mama ağırlıklı gidiyoruz ama emzirdigimde hep kusuyor sütümde bı sıkıntı mı vsr anlamıyorum fazla geliyor desem yarım saat geçmeden çok fena ağlamaya basliyor mama verene kadar susmuyor mamadan sonra rahatlıyor sizce neden olabilir?