Biz yarın 4 aylık olacağız.4 aydır mama meme gidiyoruz.ben açlık durumuna göre veriyorum ama toplamda 300 cc yi gecmedi hiç.genelde uykuya geçişlerde veriyorum.size tavsiyem emzirin 15 er dk dan 30 dk.ardından doymamıssa aglar zaten ozaman mama verirsiniz.avent biberon kullanıyoruz henüz red yaşamadık
4 ay hip kullandık,15 gündür kakasını 2 güne 1 yapmaya baslayınca belki mamadandır die dün evolvia aldım onu denicem,kullanan cok fazla arkadasım var