Kızlar farkettim ki ben burundan nefes alamıyorum,kokuyuda alıyorum ama çok sonradan.Eşim bi koku alıyor sende alıyor musun dediği an koku bende 0,sonradan haa evet diyorum veya hafif kokuları alamıyorum.Eşimin şu bu kokuyu alıyor musun diye çok kez sorduktan sonra kendimi dinlemeye başladım farkettim ki rahat nefeste alamıyorum tıkanmış gibi ve bu uzun zamandır böyle.Uyurkende ağzımdan alıyormuşum son günlerde bunuda farkettim😂yaklaşık 14 sene önce bademcik ameliyatı oldum geniz etimde varmış onuda aldılar.Netten araştırdığımda geniz eti işte alerjik bir nedenle bilmem ne şişmesi yada burunda hasar nedeniyle nefes almak güçleşir diyor.Alerjik bi durumum yok burunda hasar oluşturcak bir şeyde olmadı geniz etide alındıktan sonra tekrardan oluşur mu yada burunda hasar büyük bi nedene bağlı olmadan oluşur mu ? Bi doktora gitmek istiyorum haftaya ama önce burdan benzeri şeyleri yaşayan arkadaşım var mı merak ettim sormak istedim.Ameliyatla sonuçlanır mı korkuyorum açıkçası