Fadime5 evet benim kızımda 2,5 aylıkken anjio 5 aylıkken Ankara’da açık kalp ameliyatı oldu 2 tane büyük delik vardı vsd ve ASD . 3 gün yoğun bakımda kaldı 3 günde beraber serviste kaldık şuan 1,5 yaşında çok şükür geçti gitti merak ettiğiniz başka bişey varsa sorabilirsiniz