angel24 sma markasını öneririm biraz pahalı kullanım süresi 3 hafta ama iyi merak etme ilk çocugumda 18 ay boyunca sadece anne sütüyle besledim ek gıdaya bile doğru düzgün başlayaamfım ama her ay orta kulak enfeksiyonu ve nprmal grip olur her seferinde ciğerlerine iner hava vermek zorunda kalırdım 2. Bebeğim 7 aylık mama verdim diğer oğlum kadar hastalanmadı 20 aylıken cenazaye gitti düğüne gitti 2 aylıkken tekrar cenazemiz oldu 3 gün bpyunca kalabalık içindeydi ama diğer oğlum oldu hasta küçüğü olmadı merak etme bebekyen bebeğe değişir ve gelişirler mama veriyorum emzirmiyorum kötü anneyim falan diye sakon düşünme ek gıdaya başladıklarındada vitamşn yksek besinleir falan verirsin