Kızlar selam kızım 14,5 aylık. Wc eğitimini araştırıyorum. Şuan henüz geçmeyeceğiz ama yine de önden bilgi topluyorum ki zamanı lönk diye gelirse öyle kalakalmayayım şimdi sırasıyla sorularım tek tek cevaplarsanız çok sevinirim 😍 çünkü kaka sırasında saklanıyor zamanı lönk diye gelebilir.
- kaç aylıkken başladınız?
- tam olarak kazaların yaşanma durumu ne kadar zamanda bitti ?
- kendi mi talep etti , yoksa ilk siz mi yol gösterdiniz?
- ilk kakaylamı başladınız?
- Bu konuda “keşke” böyle yapsaydım daha kolay olurdu dediğiniz bi durum var mı?
- Alıştırma sırasında satın alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız bi ürün var mı? Alıştırmalık külot vb gibi?
Evet tecrübeli anneler , tecrübesizlere bi bilgi alalım sizden😍