defnekokusu_ muhtemelen geniz akıntısından dolayı öksürüyordur. Serum fizyolojik ile yıkayıp aspiratörle çekebilirsiniz. Benim bebeğim 45 günlükken covid oldu, burnu çok tıkalıydı ve öksürüyordu, hava verilmişti hastanede. Hatta bir kaç gün sonra ciğerlere inmeye başlayınca antibiyotik başlattı doktor ve evde 1 hafta hava vermeye devam ettik. Sizinki hafif olduğu için bir şey yapılmamış olabilir, Takip edin, öksürük artarsa, balgamlı gibi olursa ya da hırıltı olursa yeniden gidin bence