Sağlık ocağına aşıya gittik bugün, kilosu 9800 boyu 72 cm baş çevresi 45 cm dediler. Tüm ölçümleri önde olduğu için kafanın büyük olduğunu düşünüyordum ama aşırı bir büyüklük yok yani vücuda orantılı duruyor. Biraz anormal doktora görünün dediler, hava şartlarından dolayı bugün gidemiyorum ama içim içimi yiyor. Normal mi sizce