pirenakovalayanhamsi benimki de biberon almıyo. Sağdım bıraktım, 5 farklı mama denedim içmedi. 4 aydır çalışıyorum 9,5 aylıkken başladım. Evdeyken emziriyorum ben yokken çorba yemek yoğurt muhallebi falan yediriyolar. Sütüm ilk bir hafta işteyken bi çok taştı bi azalır gibi oldu sonra düzene girdi emzirmeye devam ediyorum. Başta çok zor geliyo ama insan alışıyo. Size de kolaylıklar dilerim.