Merhaba 33.haftasında erkenden gelmiş sabırsız bir oğlum var bugün tam 32 günlük zaten 25gün yenidoğan yoğunbakımda küvezde kaldı yeni çıktı eve geldiğinden beri beni emmiyor sürekli süt sağıyorum hastanede emzirme denemelerinde acık emiyordu ama eve geldiğinden beri emmiyor biberondaki gibi lıkır lıkır gelsin istiyor memeye döndürmek için ne yapmalıyım?memeden hemen süt gelmediği için kızıyor…sonra bi baağrıltı😨varsa yaşayanlar nolur yazın🙏